Friday 14 August 2015

prva čestitka po želji

Živjo,
Kot se spodobi za poletje sem tudi jaz prejšnji mesec odšla na počitnice, zato je moj blog nekoliko sameval. Končno sem spet doma in tako sem se tako spravila ustvarjati nove čestitke. Kot obljubljeno vam v te objavi pokažem eno, ki nima napisa 'čestitke'. :)



To je moja prva voščilnica, ki je bila izdelana po želji. Namenjena je bila otroku znanke, ki je praznoval eno leto. V izrezek slončka sem se naravnost zaljubila in sedaj ga z velikim veseljem uporabljam.

S to čestitko se prijavljam na CRAFT-alnica: Izziv #140: KARKOLI  pri katerem lahko naredimo čisto vsako stvar, ki si jo zamislimo. 

Upam, da ti je bila čestitka za mladega nadobudneža všeč in hvala, ker me spremljaš. :)


Kajcyika

--------------------------------------------------------

Thanks for your attention and lovely comments. 
You are welcome to visit my facebook page. :)




3 comments:

  1. Kako je simpatična, slonček je res zelo luškan in prav je da ga uporabiš čimvečkrat.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    ReplyDelete
  2. ooo kako zanimivo voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    ReplyDelete
  3. Tale slonček je res luštkan, super si ga umestila v čestitko.

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥