Monday 7 March 2016

Okrogla dvajsetica

Živjo,
Se ti kdaj zgodi, da imaš v glavi zamišljeno voščilnico in v tvojih mislih zgleda čudovito, nato pa jo kar ne moraš in ne moraš spraviti na papir. Meni se je to zgodilo.. pa sem poskušala in poskušala, vmes že trikrat obupala, nato pa je nastala tale čestitka:


Čestitka je bolj nežnih barv kot tiste čestitke, ki jih izdelujem ponavadi, ampak mi je zato še toliko bolj všeč. Sicer se na čestitki ne vidi, ampak celotna srebrna podlaga je izdelana iz washi traku, ki ga prav tako lahko vidiš priloženega na sliki. :)

Tokratni izzivi:
Case this sketch #162 
Just add ink #301 : NUMBERS
Craftalnica #155: WASHI (celotno srebrno ozadje)
Seize the birthday: ANYTHING GOES
Galerija Najlepšega para (Uporabila sem velike številke)

Hvala, da me spremljaš! 

Kajcyika
--------------------------------------------------------
Thanks for your attention and lovely comments.
You are welcome to visit my facebook page. :)

15 comments:

  1. Zelo je lepa. Domiselno uporabljena številka oz. njene negativ.

    ReplyDelete
  2. Love the silver with the pink....very pretty! Thanks for playing along with us at Seize the Birthday!

    ReplyDelete
  3. The sparkling silver is such a wonderful feature behind the die cut numbers Kaja and I love how you incorporated the sentiment in there as well. Thanks for joining us at Just Add Ink this week.

    ReplyDelete
  4. Barvna kombinacija je odlična in voščilnica preprosto lepa. Lp

    ReplyDelete
  5. Oh, this is so pretty and fun! Wonderful take on the sketch!

    ReplyDelete
  6. Čudovita je in všeč mi je, ker je v nežnih tonih. Ideja s številkami pa super.

    ReplyDelete
  7. Všeč mi je kombinacija roza in sive/srebrne.

    ReplyDelete
  8. This is just gorgeous! Your use of the negative die is creative and a standout. Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    ReplyDelete
  9. Waw Kaja, ostala sem prez besed...čudovita je... jaz sem mnenja, da se v življenju vse zgodi z enim razlogom - tudi tvoje kombiniranje je imelo svoj namen. Všeč mi je, ker si uporabila negativ.

    ReplyDelete
  10. Elegant simplicity! Love this beautiful card!
    Thanks for joining us at CTS!

    ReplyDelete
  11. Lepa voščilnica je nastala. Všeč mi je kako si uporabila washi (se bojim, da je samo eden, ali se motim :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    ReplyDelete
  12. Tudi jaz poznam take situacije, ampak tvoja se je končala z eno posebno lepotičko. Krasno si se znašla z negativom številke. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici. LP:)

    ReplyDelete
  13. Gorgeous card! Congrats on being selected CTS HM!

    ReplyDelete
  14. Lepa voščilnica je nastala in super barvna kombinacija.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    ReplyDelete

Thanks for your attention and lovely comments! ♥